12-09-2022, 18:29 PM
Ik heb 2 dagen de BeeClear V3 binnen en ben er blij mee. Direct al inzichten gekregen in mijn verbruik. Ik heb alle instellingen vlot kunnen doen en ben nu 2 dagen bezig om een WiFi verbinding te krijgen.
In de router zie ik de beeclear met een keurige wifi sterkte en een IP adres en ik zie ook het IP adres van de LAN verbinding. Het IP adres van de WiFi eindigt op .57 en de LAN op .58. Wanneer de LAN kabel in de router en de BeeClear zit kan ik via beide IP adressen in de BeeClear komen. En ook via http://beeclear
Zodra de LAN kabel uit de BeeClear is, krijg ik geen verbinding meer. In de router is de WiFi verbinding nog keurig te zien, maar ik krijg op geen enkele manier verbinding. Heb op het forum al alles over de WiFi gelezen, maar krijg het niet voor elkaar. Hebben jullie tips?
Ik heb geen bedrade netwerkverbinding in de buurt van de meter. Dus WiFi is wel handig
In de router zie ik de beeclear met een keurige wifi sterkte en een IP adres en ik zie ook het IP adres van de LAN verbinding. Het IP adres van de WiFi eindigt op .57 en de LAN op .58. Wanneer de LAN kabel in de router en de BeeClear zit kan ik via beide IP adressen in de BeeClear komen. En ook via http://beeclear
Zodra de LAN kabel uit de BeeClear is, krijg ik geen verbinding meer. In de router is de WiFi verbinding nog keurig te zien, maar ik krijg op geen enkele manier verbinding. Heb op het forum al alles over de WiFi gelezen, maar krijg het niet voor elkaar. Hebben jullie tips?
Ik heb geen bedrade netwerkverbinding in de buurt van de meter. Dus WiFi is wel handig