Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tarieven verdwijnen.
#1
Mijn ingevoerde tarieven verdwijnen steeds terwijl ik ze wel saved.
Iemand daar ervaring mee?
Antwoord
#2
Beste Linniced,

Bedankt voor uw bericht.

Dit kan gebeuren als er voor het scheidingsteken een komma "," wordt gebruikt in plaats van een punt "." (engelse notatie).

Wat ik ook heb gehoord is dat waarden niet worden opgeslagen als het min "-" teken wordt gebruikt in bijvoorbeeld het veld "Belasting teruggave Heffingskorting".
Antwoord
#3
Ook bij het op de juiste manier invullen en opslaan verdwijnen de tarieven.

Is hier een oplossing voor?
Antwoord
#4
beste cj_asd,

Dat is weer nieuw onbekend gedrag voor ons. Kunt u eens het debug.log bestand opsturen?

Zie blz 28 van de handleiding (https://beeclear.nl/docs/handleiding.pdf).

Met de knop: “Verzamel debug info” worden uitgebreide foutboodschappen verzameld in een bestand (debug_info.tgz). U activeert deze optie
door de knop:“Ok” te selecteren. Het kan een aantal minuten duren voordat de logging is aangemaakt. Als de informatie is verzameld, verandert de status naar: “download”.
De blauwe tekst: “debug info” is een douwnloadbare link naar het bestand: “debug_info.tgz”. Dit bestand kan
ter analyse worden gebruikt voor ondersteuningsdoeleinden (als u dat naar ons e-mailt info@beeclear.nl).

Gebruik aub voor het downloaden van dit bestand de browser Google Chrome of de nieuwere browser van Microsoft Edge.
Antwoord
#5
We hebben gezien als het bestandssysteem van de SD-kaart corrupt raakt, het door u beschreven gedrag kan optreden.
Antwoord


Ga naar locatie: