Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BeeClear firmware 49.414 testrelease
#11
(09-10-2018, 20:05 PM)forumadmin schreef:
(08-10-2018, 09:26 AM)AP9rem6bqzPEVMfVyIRv schreef: Bug ?!

undefined W overlay in groen in Actueel overzicht, lijkt mij niet op orde, geeft geen waarde weer.

Verder nog geen bug ontdekt.
Dit kan te maken hebben met twee dingen:
1. Tijd van de machine waar de browser is gestart staat in de toekomst (query gestart).
2. Refresh interval "Actueel presentatie" als data niet op tijd is > 20 seconden ( dropouts).


ik heb automatische tijd synchronisatie van mijn laptop (Windows 10) uitgezet en de klok handmatig 45 seconden terug gezet en nu werkt de overlay perfect.
Antwoord
#12
(17-10-2018, 23:04 PM)SGJThuis schreef:
(17-10-2018, 20:50 PM)forumadmin schreef:
(17-10-2018, 11:24 AM)SGJThuis schreef: Betreft panel Actueel Overzicht

Legenda linksbeneden geeft niet aan meer of VERBRUIK of LEVERING HOOG of LAAG tarief betreft

Beste SGJThuis,

Dit gedrag hebben we nog niet gezien. Misschien dat u de browser cache kunt verwijderen? Vooral bij mobiele aparaten geeft dit nog al eens problemen.

L.S.
Geconstateerd onder windows 10/firefox. Browser cache gewist, helaas geen wijziging.
Het is trouwens nog vreemder dan ik dacht. Bij periodes 6 uur en 1 dag is de legenda zoals eerder aangegeven, dus vier vakjes achterelkaar die dus aangeven - verbruik - levering - verbruik - levering.
Bij de overige periodes is de legenda maar twee vakjes groot en die geven dus aan - verbruik - levering.

Als u meerdere verbruik en levering legenda ziet, kan dit te maken hebben dat de BeeClear op verschillende slimme meters is aangesloten geweest. Of dat er een meter wissel heeft plaats gevonden. De legenda behoort bij het serienummer van de slimme meter.
Antwoord


Ga naar locatie: