Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wensen m.b.t. vaak wisselende tarieven en historie
#1
Big Grin 
We hebben uiteraard wensen.
We hebben hardware v2

1. Als je nieuwe prijzen invoert dan gaat de hele historie naar de haaien want ook daar worden al die prijzen doorberekend.
    Het zou fijn zijn als je zelf een datum kunt aangeven v.a. wanneer de nieuwe prijzen gelden.
    Dan kun je in de historie de toen geldende prijzen blijven zien.
    Het is nu zo onhandig.

2. Het zou ook fijn zijn als de echte opgewekte stroom te zien zou zijn, dus vóór verbruik.

3. Om te kijken of je rekening klopt, een overzicht 'van datum x tot datum y' zelf in te stellen.

4. De mogelijkheid om terugleverprijzen voor opgewekte stroom van dal en normaal tarief in te voeren

5. Tenslotte de wens om de prijzen van verbruik in negatieve getallen en in rood te zetten.
    Nu lijkt het steeds alsof we een massa geld krijgen omdat alle bedragen positief (=ontvangen) worden genoteerd.

6. Zou er een mogelijkheid gemaakt kunnen worden dat BeeClear op e.o.a. manier gekoppeld kan worden met een app voor dynamische prijzen?
    Nu moet je per uur je prijzen invullen, en dan verandert wéér de hele historie. (zie ook punt 1!)
    Zo heb je niets meer aan BeeClear.

Hoop dit spoedig te zien, want velen stappen juist nu over.
Antwoord
#2
Helemaal mee eens punt 1, 3 en 4 staan ook op mijn "verlanglijstje".
Antwoord
#3
Ik sluit me graag bij deze wensen aan…. Bezit een “oude”, maar nog steeds fijn werkend apparaat.
Antwoord


Ga naar locatie: