Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Actuele gaswaarden kwijt
#1
Goedemiddag,

Omdat ik een lamp moest plaatsen heb ik de spanning eraf gehaald. Voordat ik dat deed heb ik de beeclear via de webpagina afgesloten. Helaas bleek na inschakelen alle gaswaarden weggevallen te zijn. Meestal kreeg ik ze wel weer terug door het kaartje even opnieuw te formatteren en de gegevens terug tente kopiëren, maar nu dus niet.
Hoe krijg ik de gegevens weer zichtbaar?
Antwoord
#2
(07-11-2020, 16:13 PM)witterholt schreef: Goedemiddag,

Omdat ik een lamp moest plaatsen heb ik de spanning eraf gehaald. Voordat ik dat deed heb ik de beeclear via de webpagina afgesloten. Helaas bleek na inschakelen alle gaswaarden weggevallen te zijn. Meestal kreeg ik ze wel weer terug door het kaartje even opnieuw te formatteren en de gegevens terug tente kopiëren, maar nu dus niet.
Hoe krijg ik de gegevens weer zichtbaar?

Beste Witterholt,

Als u een e-mail stuurt naar info@beeclear.nl met een recente debug.log, kunnen we misschien iets ontdekken na analyse van het bestand.  

Het formatteren van de SD-kaart is een laatste optie om te proberen maar wel de meest extreme. Als dit eerst wel werkte en nu niet meer dan verdenk ik zelf de fysieke toestand van het SD-kaartje (geheugen versleten).
Antwoord


Ga naar locatie: