Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beeclear zit in een Bootloop
#1
Al jaren werkt hij probleemloos (nou ja WiFi heb ik nog nooit aan de praat gekregen), ik heb hem in februari 2017 gekocht.
Maar sinds kort wil hij niet meer opstarten, dat wil zeggen, led 3 wordt roze, zoals het hoort bij opstarten, maar daarna gaat hij weer uit , ongeacht of wel of niet de slimme meter verbonden is, en begint weer van voor af aan. Dat herhaalt zich zo elke30 seconden denk ik. Ik gebruik de bijgeleverde voeding. En de laatste softwareversie, daarmee lijkt het probleem begonnen te zijn.
--> Ik denk dat er iets met SD-card lezer aan de hand is: als ik de SD-card eruit haal, is het verschijnsel identiek. Ik heb de inhoud als eens op een ander kaartje gezet, maakt niets uit.

Ik weet niet meer wat ik verder kan testen. Confused
Heeft iemand een tip 
mvg Gerrit Out
Antwoord
#2
Beste GOUT,

Bedankt voor het melden. Het zou kunnen dat u last heeft van het bootloop probleemboardje icm WiFi.

Het betreft de systemboard's met de volgende opdruk: LP760V2-ZKPOL1507 en LP760V2-ZKPKX1652 te vinden
op de Printed Circuit Board (PCB).

zie ook: https://beeclear.nl/forum/showthread.php...t=bootloop

U kunt voor ondersteuning een e-mail sturen naar info@beeclear.nl of marcel@beeclear.nl voor vragen als het instellen met WiFi niet lukt bijvoorbeeld.
Maar ook voor het aanmelden van het bootloop probleem, dan kunnen we kijken of we iets voor u kunnen betekenen.


Met vriendelijke groet,

Your2Power - BeeClear.
Antwoord


Ga naar locatie: