19-10-2020, 20:02 PM
Hallo,
Ik gebruik al jaren, met veel plezier, een beeclear op onze meter. Nu is het natuurlijk zo dat je na de eerste jaren, niet meer elke week of maand op de meter inlogt.
NU wilde ik gisteren weer eens kijken, hoe het gebruik van onze weckketel zich vertaalde naar gebruik, en toen kon ik niet meer inloggen op de meter. In de meterkast gekeken, maar daar zie ik dat ook de leds niet meer geactiveerd zijn. Geen blauw led voor de power, geen wifi. Alleen na het booten zie ik eerst roze, voor het bootproces, en daarna gaat die led op rood.
Er is, voor zover ik kan zien, sinds de laatste keer dat ik gekeken heb, niets gewijzigd.
Indrukken van de knop levert geen resultaat op, behalve dat de rode led na verloop van tijd ook uit gaat.
Tersten met een andere voeding, geeft geen soelaas. Maar, dat had ik ook niet verwacht omdat de Beeclear tenslotte wel lijkt te booten (roze led).
Is er iets dat ik als verdere foutopsporing kan proberen? Is er een echte reset mogelijk? Moet ik een ander micro-sd-kaartje proberen?
Vast bedankt voor de hulp,
Patrick
Ik gebruik al jaren, met veel plezier, een beeclear op onze meter. Nu is het natuurlijk zo dat je na de eerste jaren, niet meer elke week of maand op de meter inlogt.
NU wilde ik gisteren weer eens kijken, hoe het gebruik van onze weckketel zich vertaalde naar gebruik, en toen kon ik niet meer inloggen op de meter. In de meterkast gekeken, maar daar zie ik dat ook de leds niet meer geactiveerd zijn. Geen blauw led voor de power, geen wifi. Alleen na het booten zie ik eerst roze, voor het bootproces, en daarna gaat die led op rood.
Er is, voor zover ik kan zien, sinds de laatste keer dat ik gekeken heb, niets gewijzigd.
Indrukken van de knop levert geen resultaat op, behalve dat de rode led na verloop van tijd ook uit gaat.
Tersten met een andere voeding, geeft geen soelaas. Maar, dat had ik ook niet verwacht omdat de Beeclear tenslotte wel lijkt te booten (roze led).
Is er iets dat ik als verdere foutopsporing kan proberen? Is er een echte reset mogelijk? Moet ik een ander micro-sd-kaartje proberen?
Vast bedankt voor de hulp,
Patrick