19-04-2019, 16:06 PM
Even wat nadere toelichting betreffende de stabiliteit en om misverstanden te voorkomen:
Ik heb de BeeClear sinds begin 2018 in gebruik.
Hij heeft altijd feilloos gefunctioneerd tot 8 april 2019; dus dat is een hele lange periode zonder uitval behoudens wat kleine hickups die door software updates verholpen zijn.
M.a.w. dus zeer stabiel!
Na 8 april heb ik een paar keer uitval gehad in die zin dat ik de BeeClear niet bereiken kon over het netwerk en de BeeClear ook geen data had geregistreerd.
Na een reset heeft hij anderhalve dag en vervolgens weer niet.
Bij de volgende reset helemaal teruggezet naar fabrieks instellingen maar toen in een bootloop beland.
Aanwijzing op de webpagina gevolgd om buiten de wifi om even te resetten en vervolgens de instellingen te maken en de wifi functie uit te zetten dat werkte prima.
Vervolgens als test nog een keer een fabrieks reset binnen het bereik van de wifi en tot mijn verbazing werkte alles toen normaal m.a.w. geen bootloop.
Echter na 2 dagen stopte de Beeclear er weer mee.
Inmiddels de nieuwe ontvangen en we wachten even af.
Overigens wil ik hier wel even laten weten dat ik de service geweldig vind; goede support, vlotte communicatie en de door mij betaalde verzendkosten voor het retour sturen heb ik keurig netjes terug gekregen.
HULDE !!
Wordt vervolgd.....
Ik heb de BeeClear sinds begin 2018 in gebruik.
Hij heeft altijd feilloos gefunctioneerd tot 8 april 2019; dus dat is een hele lange periode zonder uitval behoudens wat kleine hickups die door software updates verholpen zijn.
M.a.w. dus zeer stabiel!
Na 8 april heb ik een paar keer uitval gehad in die zin dat ik de BeeClear niet bereiken kon over het netwerk en de BeeClear ook geen data had geregistreerd.
Na een reset heeft hij anderhalve dag en vervolgens weer niet.
Bij de volgende reset helemaal teruggezet naar fabrieks instellingen maar toen in een bootloop beland.
Aanwijzing op de webpagina gevolgd om buiten de wifi om even te resetten en vervolgens de instellingen te maken en de wifi functie uit te zetten dat werkte prima.
Vervolgens als test nog een keer een fabrieks reset binnen het bereik van de wifi en tot mijn verbazing werkte alles toen normaal m.a.w. geen bootloop.
Echter na 2 dagen stopte de Beeclear er weer mee.
Inmiddels de nieuwe ontvangen en we wachten even af.
Overigens wil ik hier wel even laten weten dat ik de service geweldig vind; goede support, vlotte communicatie en de door mij betaalde verzendkosten voor het retour sturen heb ik keurig netjes terug gekregen.
HULDE !!
Wordt vervolgd.....