15-04-2019, 19:23 PM
(13-04-2019, 17:57 PM)forumadmin schreef: Beste Ravahu,
Ik kan u een advies geven mocht de BeeClear niet bereikbaar geraken.
Probeer altijd eerst de "multi functionele knop" bovenop de BeeClear 1 seconden ingedrukt te houden.
Binnen 2 ~ 5 minuten zal de BeeClear opnieuw opstarten (na eerst alle bestanden en buffers te hebben weggeschreven naar de SD-kaart).
Daarna kunt u de BeeClear altijd spanningsloos maken (maar zou niet hoeven).
Hiermee voorkomt u in de meeste gevallen gegevensverlies. Bovendien zal de BeeClear opnieuw zich kenbaar maken in het netwerk. Het kan
namelijk dat de BeeClear een ander intern IP-adres heeft gekregen . Ook ander netwerk gerelateerde invloeden kunnen meespelen waardoor de BeeClear niet meer bereikbaar is geworden.
Dat heb ik geprobeerd maar ik moest hem toch helemaal spanningsloos maken en inmiddels is het nog 2 keer gebeurd.
Ander IP adres kan niet want ik gebruik een static ip adres voor de beeclear.
Verder is er sinds maanden niets meer aan mijn netwerk verandert behalve dat we 2 nieuw telefoons hebben aangeschaft die er verbinding mee maken maar het lijkt me erg stug dat dat er iets mee te maken heeft......