11-03-2019, 21:50 PM
beste cj_asd,
Dat is weer nieuw onbekend gedrag voor ons. Kunt u eens het debug.log bestand opsturen?
Zie blz 28 van de handleiding (https://beeclear.nl/docs/handleiding.pdf).
Met de knop: “Verzamel debug info” worden uitgebreide foutboodschappen verzameld in een bestand (debug_info.tgz). U activeert deze optie
door de knop:“Ok” te selecteren. Het kan een aantal minuten duren voordat de logging is aangemaakt. Als de informatie is verzameld, verandert de status naar: “download”.
De blauwe tekst: “debug info” is een douwnloadbare link naar het bestand: “debug_info.tgz”. Dit bestand kan
ter analyse worden gebruikt voor ondersteuningsdoeleinden (als u dat naar ons e-mailt info@beeclear.nl).
Gebruik aub voor het downloaden van dit bestand de browser Google Chrome of de nieuwere browser van Microsoft Edge.
Dat is weer nieuw onbekend gedrag voor ons. Kunt u eens het debug.log bestand opsturen?
Zie blz 28 van de handleiding (https://beeclear.nl/docs/handleiding.pdf).
Met de knop: “Verzamel debug info” worden uitgebreide foutboodschappen verzameld in een bestand (debug_info.tgz). U activeert deze optie
door de knop:“Ok” te selecteren. Het kan een aantal minuten duren voordat de logging is aangemaakt. Als de informatie is verzameld, verandert de status naar: “download”.
De blauwe tekst: “debug info” is een douwnloadbare link naar het bestand: “debug_info.tgz”. Dit bestand kan
ter analyse worden gebruikt voor ondersteuningsdoeleinden (als u dat naar ons e-mailt info@beeclear.nl).
Gebruik aub voor het downloaden van dit bestand de browser Google Chrome of de nieuwere browser van Microsoft Edge.