20-01-2019, 23:03 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-03-2019, 09:23 AM door forumadmin.)
Ik kan niet meer aanmelden op de BeeClear maar ik weet zeker dat het wachtwoord juist is.
Vraag:
Waarom kan ik niet meer aanmelden?
Antwoord:
Het (interne privee) IP-adres van de BeeClear kan veranderen en is afhankelijk van het DHCP protocol.
Het blijkt dat een aantal beveiligingsproducten zoals bijvoorbeeld bitdefender dit blokkeren.
22.3.2019: Een instabiel netwerk kan ook dit gedrag verklaren.
24.3.2019: We zien dat BeeClears uitgeleverd in het laatste kwartaal van 2018 met firmware 49.5 problemen kunnen geven.
Advies: Upgrade naar 49.6. Dit kan even duren. Vergeet niet een back-up te maken.
Vraag:
Waarom kan ik niet meer aanmelden?
Antwoord:
Het (interne privee) IP-adres van de BeeClear kan veranderen en is afhankelijk van het DHCP protocol.
Het blijkt dat een aantal beveiligingsproducten zoals bijvoorbeeld bitdefender dit blokkeren.
22.3.2019: Een instabiel netwerk kan ook dit gedrag verklaren.
24.3.2019: We zien dat BeeClears uitgeleverd in het laatste kwartaal van 2018 met firmware 49.5 problemen kunnen geven.
Advies: Upgrade naar 49.6. Dit kan even duren. Vergeet niet een back-up te maken.